maandag 13 februari 2017

Verjaardag Ada, Anthony en ik; project Noordpool en Zuidpool; projectje Spanje en al een beetje van ons project de hond.....







 papje maken van scheerschuim en behangerslijm en in sjabloon ijsbeer smeren....LEUK!


 achtergrond met sneeuwspray
 pooldieren tekenen adhv stappenplan








 broccolisoep slurpen en doppen met beschuit




 
 Gelukkige verjaardag Ada! En bedankt voor het mooie klascadeau!
Boek: "HART"van Emma Thyssen




 voorbeeldige ouders :)
 


 van oma Trice (mijn mama) knijpoorbellen gekregen voor in de huishoek






 Groepswerk Noordpool en Zuidpool
Eskimo mag je niet zeggen want dat is een beetje pesten! je zegt beter Inuît!
Ken jij de beloega?











 Pinata maken voor mijn verjaardag






 Oma Trice leest voor

 Jules heeft een spaans pak aangetrokken....hij is een senor!


 Isolde maakt 2 chocoladecaken voor mijn verjaardag!
waarvan eentje met banaan ipv ei...
 Nuria, mama van Judith komt ons een Spaans kinderliedje met bijhorende bewegingen aanleren
"La taza" van Pica Pica
We kijken op groot scherm!



 Margot heeft voor mij een Spaanse rok meegebracht!

 Onze allerliefste zorgjuf Ilse! Hier gewoon eventjes op bezoek!


 Flodder danst mee!

 Gelukkige verjaardag Anthony!





 smikkel smekkel smak




 Onze allerliefste Isolde met ons laatst bijgekomen knuffelbeertje Marieke


 pinata klaar om te vullen


 Gabrielle is niet te stoppen!
 Nuria komt trakteren met tapas! olijfjes, zelfgemaakte tortilla met aardappel en ei, chorizo, salami, kaas......in een mum van tijd alles op!






 mijn verjaardagstraktatie voor de kleuters!







 Gelukt! Voor één keertje doosje smarties en minizakje snoepbeertjes ....in een pinata zit nu eenmaal snoep!
 knappe Oscar! maar natuurlijk nog veel knapperds in de klas hoor!






 Tim, de papa van Lena komt Spaanse muziek spelen op zijn gitaar!
Wij laten onze danspassen zien! 








 Daar ligt Ecuador! Andere kant van Spanje maar ze spreken er ook Spaans....



 Pica-Pica






 Mijn zus komt op bezoek met Loes de hond


Geen opmerkingen:

Een reactie posten